Sukujuhla 13.8.2011

Vuoden 2011 Sukupäivät vietettiin Villähteen nuorisoseurantalolla Pyrylässä. Saadun palautteen perusteella sukupäivät onnistuivat hyvin sään, tilojen ja ohjelman puolesta. Sukupäiville osallistui 84 aikuista, 12 nuorta iältään 13 - 24 vuotta, 17 lasta 4 - 12-vuotiaita ja joukko sitä nuorempia. Ohjelma oli monipuolista ja kiinnostavaa (sukupäivien ohjelma löytyy omalta sivustolta).

PDF-tiedostopöytäkirja_13082011_sukukokous.pdf (73 kB)
Sukukokouksen pöytäkirja 13.8.2011
Sukupäivien suosio oli suuri - osallistujia oli yli 100
Sukupäivät vietettiin aurinkoisessa Nastolassa.
Sisällä nuorisoseurantalossa oli tiivis tunnelma.
Sukuseuran puheenjohtaja Lea Pulkkinen korosti juhlapuheessaan...
Eturivissä merjeslampelaisia.
Toinen toistaan laadukkaammat esitykset kiiinnostivat.
Mika Marttunen etsi esityksessään Suomen parasta mökkijärveä.
Monille tuttu Suontee oli aivan kärkipäässä.
Tuula Hatakka kertoi Marttusten sanonnoista. Annikki Kivioja kertoi....
Merjeslampelaisten showssa oli hyvä meininki.
Juho Orpana sketsissä.
Armi Pusa....

Sukupäivät 13.8.2011 Villähteen nuorisoseuratalolle

Sukupäivän ohjelmarunko on seuraava:

9.30     Omaisten haudalla käynti Heinolan pitäjän kirkolla, lauluhetki Julia ja Hjalmar Marttusen haudalla
10:30-    Ilmoittautuminen Pyrylässä
11-12     Sukukokous sukuseura Marttunen r.y. jäsenille; teltassa toimintaa muille osallistujille
12-14     Lounas ja seurustelua, lapsille ohjelmaa. Lounaalle ja päiväjuhlaan voivat osallistua kaikki Marttusen sukuun kuuluvat.
14-17     Päiväjuhla
17:00     Kahvit ja suolapala
Mahdollista iltaohjelmaa

Seuraava sääntömääräinen sukukokous, johon voivat osallistua jäsenmaksun maksaneet ja jäsenmaksusta vapautetut Sukuseura Marttusen jäsenet, on lauantaina 13.8.2011 Villähteen nuorisoseuratalolla (Villähteentie 333). Villähde sijaitsee 12 km Lahdesta Kouvolan suuntaan. Kokouksen jälkeen järjestetään kaikille sukuun kuuluville SUKUPÄIVÄ.

Osallistumismaksut ovat seuraavat:
* Aikuiset: 30 €/henkilö
* 13-24 vuotiaat: 15 €/henkilö
 Sukuseura  subventoi nuorten osallistumista 15 €/henkilö ja siksi hinta on vain puolet aikuisten hinnasta
* Alle 13 vuotiaat:  ei maksua
 4-12 vuotiaiden osalta sukuseura subventoi osallistumisen (8 euroa/lapsi). Alle 4 vuotiaista pitopalvelukaan ei peri maksua.

Kustannukset muodostuvat tarjoilun lisäksi mm. astioiden ja äänentoistolaitteiden vuokraamisesta.

Osallistumismaksu maksetaan 30.6.2011 mennessä sukuneuvoston tilille
(Iban nro on FI40 1007 3006 1033 32).

Viestikenttään merkitään perhekunnan nimet seuraavasti:
* 25-vuotiaat ja sitä vanhemmat, joista on maksettu 30 euroa
* 13-24-vuotiaat, joista on maksettu 15 euroa
* 4-12-vuotiaiden määrä
 * Alle 4 vuotiaiden määrästä pitopalvelu ei vaadi tietoa etukäteen, eikä heidän nimiään tarvitse siksi merkitä viestikenttään.

Huom! On erittäin tärkeää, että em. ohjetta noudatetaan, sillä jos meillä ei ole tietoa 4-12-vuotiaiden ja yli 12-vuotiaiden määristä, emme voi tilata pitopalvelulta tarjoilua.

Miika Marttunen (Jalmarin sukuhaarasta) on valittu sukupäivän järjestelyjen koordinaattoriksi. Sukupäivän ohjelmaan toivotaan suvun jäsenten ideoita ja ohjelmasuorituksia. Ottakaa yhteyttä Miikaan (sähköpostiosoite on ”sukuhaara8.marttunen @ nic.fi”).

Sukuseuran sääntöjen mukaan sukuseuran varsinainen sukukokous pidetään joka kolmas vuosi sukuneuvoston kutsusta sen määräämässä paikassa ja määräämään aikaan huhti – syyskuun kuluessa. Edellinen varsinainen sukukokous oli 9.8.2008. Perinteisesti sukukokous on järjestetty elokuun alussa ja perinteisesti sen yhteydessä on järjestetty myös sukulaisten tapaaminen.