Tervetuloa

Ajankohtaista

Tietoa lähestyvistä sukupäivistä ja katsaus sukuneuvoston toimikauteen 2011 – 2014
Tule viettämään hauskaa kesäpäivää sukulaisten kanssa lauantaina 2.8.2014 Alasenjärven rannalla sijaitsevassa Metsola Centerissä. Luonnonkaunis alue tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia myös lapsille ja nuorille. Myös sukupäivien ohjelmassa heidät on otettu huomioon. Toivommekin lapsiperheiden ja nuorten runsasta osallistumista. Sukuseura subventoi lasten ja nuorten osallistumista.
Seuraavat sukupäivät pidetään Heinolassa Seikkailukeskus Saksalassa. Keskuksen tilat laajoine piha-alueineen, rantasaunoineen, kotineen ja pelikenttineen mahdollistavat monipuolisen yhdessäolon. Sukupäivän ohjelmassa otetaan huomioon erityisesti lapset ja nuoret. Tarkempaa tietoa sukupäivistä tulossa alkuvuodesta 2014. http://www.seikkailukeskussaksala.com/Kuvagalleria/index.html
Marttusen Sukuseura Ry toimeenpanee kesätapaamisen 2013 laivaristeilynä lauantaina 15.6.2013 klo 1300–1730. Lähtö- ja paluupaikkana on Vesijärven satama Lahdessa. Voit vielä ilmoittautua, paikkoja on jäljellä! Lisätiedot ja ohjeet ilmoittautumisesta ohessa.
Syyskirje (25.10.2012)
Muistutus keväällä lähetetystä jäsenkirjeestä.
RSS ATOM