Puheenjohtajan terveiset

4.7.2013

Puheenjohtajan terveiset 20.6.2013

Uutisia sukuneuvoston kokouksesta 25.5.2013:

1.      Sukupäivät 2014 ja samalla sukuseuran sääntömääräinen kokous järjestetään lauantaina 2. elokuuta 2014 Saksalan seikkailukeskuksessa Heinolassa yhden päivän mittaisena tilaisuutena. Päivä päätetään saunomiseen rantasaunassa. Seikkailukeskuksessa on tiloja myös yöpymiseen. Sukutapaamisen suunnitteluryhmän puheenjohtajana on Mika Marttunen. Jäseniksi päätettiin kutsua sukuneuvoston jäsenet: Miika Marttunen, Raino Marttunen, Juho Orpana, Lea Pulkkinen, Matias Pusa ja Salli Wahlberg.  Sukupäivillä järjestetään liikunnallista ohjelmaa kaikenikäisille. Muusta ohjelmasta (lasten ja nuorten esitykset, ym.) toivotaan ehdotuksia, joita voi tehdä suunnitteluryhmän jäsenille. Lisää tietoa sukutapaamisesta annetaan myöhemmin, kunhan suunnitelmat etenevät.

2.      Sukuneuvoston sihteeri Anssi Hatakka on saanut sotilasasiamiestehtävään liittyvän nimityksen Turkkiin kesästä 2014 alkaen. Annsi on pyytänyt vapautusta sukuneuvoston sihteerin tehtävästä valmistautuakseen uuteen työhönsä. Sukuneuvosto valitsi Matias Pusan jatkamaan sihteerin tehtävässä sukukokoukseen 2014 asti. Kiitokset Anssille hyvästä sihteerin tehtävien hoitamisesta.

3.      Salli Wahlberg on suunnitellut hauskan Laulavat Marttuset –kortin, joka esittää  Marttusen sisarussarjaa 14 laulavana lintuna puun oksilla. Kaksipuolisen kortin hinta on 2 euroa. Sitä voi käyttää tavanomaisten korttien asemesta mihin tahansa tarkoitukseen, mutta erityisesti onnitteluihin suvun piirissä. Korttien hankkimisesta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä Matias Pusaan (matias.pusa@gmail.com)

4.      Sukuristeily Vesijärveltä Vääksyn kanavan kautta Päijänteelle järjestetiin 15.6.2013. Risteilyyn osallistui 62 henkilöä. Ilma oli kaunis ja sopivan tuulinen vesillä oloa varten, ruoka oli hyvää ja mielialat olivat iloiset. Risteily oli kaikkiaan hyvin onnistunut. Kiitokset Olli Hämäläiselle järjestelyistä ja Risto Marttuselle risteilyn isäntänä toimimisesta.

5.      Sukuseuran jäsenmaksun kolmivuotiskaudelta 2012-2014 on maksanut 58 henkilöä. Jäsenmaksuilla sukuseura tukee suvun yhteisiä tapahtumia erityisesti lasten ja nuorten osallistumisen mahdollistamiseksi. Jäsenmaksuasi odotetaan tilille: FI40 1007 3006 1033 32. Jos et muista, oletko jo maksanut, niin kysy Olli Hämäläiseltä (rahastonhoitaja.marttunen@nic.fi).

Rentouttavaa kesälomaa kaikille.

Lea Pulkkinen, pj.