SUKUSEURA MARTTUNEN RY:N KESÄTAPAAMINEN 15.6.2013

23.4.2013

Marttusen Sukuseura Ry toimeenpanee kesätapaamisen 2013 laivaristeilynä lauantaina 15.6.2013 klo 1300–1730. Lähtö- ja paluupaikkana on Vesijärven satama Lahdessa. Voit vielä ilmoittautua, paikkoja on jäljellä! Lisätiedot ja ohjeet ilmoittautumisesta ohessa.

Risteily kestää 4,5 tuntia ja ohjelmassa on kauniin Suomalaisen järvimaiseman (Vesijärveä pitkin Vääksyn kanavalle, sulutus Päijänteelle + lenkki Päijänteen puolella ja samaa reittiä takaisin) ihailun lomassa jutustelua ja lauleskelua yhteiseksi iloksemme.

Risteilyllä on kiinteä hinta, joten mitä suurempi joukko lähtee mukaan, sitä pienempi on hinta henkeä kohti. Lopullinen hinta määräytyy osanottajien perusteella.

Periaatteena on, että 4-17-vuotiaiden osanoton hinta on kolmasosa aikuisten hinnasta ja alle 4-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi. Näin saamme kannustettua sukuseuran piiriin nuoria.

Esimerkiksi

• Jos osallistujia on 80: 50 aikuista (18 vuotta täyttäneitä) ja 30 lasta (4-17-vuotiaita), on risteilyn hinta aikuisille 28 euroa ja lapsille 9 euroa.

Tarjoilu ei kuulu hintaan. Laivalla voi kukin nautiskella tarjoilusta halunsa ja kukkaronsa mukaan. Risteilyohjelmaan liittyy kaksi vapaaehtoista lounasvaihtoehtoa. Alennukset lapsille kaikissa ruokavaihtoehdoissa ovat 4 – 11-vuotiaille = 50 %, alle 4 vuotiaat ilmaiseksi.

1. Risteilybuffet á 28 EUR (vähintään 25 henkilön tilaus)
  2. Pastalounas á 15 EUR

Buffet-lounaalla on tarjolla:

Alkuruoaksi: vihersalaattia, katkarapu/juustosalaattia, tomaatti/sipulisalaattia, matjes - kesäsilliä, sinappisilliä, graavilohta sinappikastikkeen kera, savukalaa tartarkastikkeen kera, savunauta- & kalkkunaleikkelettä ja tilliperunoita.

Lämpimäksi ruoaksi: paistettua lohta, smetanatillikastiketta, tilliperunoita, grillattua porsaan ulkofileetä, punaviinikastiketta, valkosipulijuustoperunoita.

Jälkiruoaksi: hedelmäsalaattia vaniljakastikkeen kera, kahvia tai teetä.

Laivalla on A-oikeudet, omien ruokien ja juomien tuominen laivalle on kielletty.

ILMOITTAUTUMINEN LAIVARISTEILYLLE
Paikat varataan sitovasti ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomioikaa, että Laivaristeilylle mahtuu enintään 90 henkilöä. Myös ateriatilaus tehdään sitovasti ilmoittautumisen yhteydessä.

ILMOITTAUTUMINEN ON TEHTÄVÄ 26.3.2013 MENNESSÄ (mutta vielä ehtii!)

Lähetä siis ilmoittautumisesi risteilyn asianhoitajalle sähköpostilla

Olli.Hamalainen@kemppi.com (tai soita 044-2899261).

Ilmoittautuessasi anna alla kysytyt tiedot:

Ilmoittautuminen risteilyyn:
1. Aikuiset (yli 18-vuotiaat) nimet:
2. Lapset ja nuoret (4 - 17-vuotiaat) nimet:
3. Alle 4-vuotiaat (ei osanottomaksua) nimet tarvitaan:

Ilmoittautuminen ruokailuun:
4. Buffet-lounas, yli 11-vuotiaat, nimet:
5. 4-11-vuotiaat, nimet:
6. Pastalounas, yli 11-vuotiaat, nimet:
7. 4-11-vuotiaat, nimet:
8. Ei osanottoa ruokailuun, nimet:

9. Laskutusosoite (mieluiten sähköpostiosoite):

Lea Pulkkinen, puheenjohtaja

HUOM! Kutsu lähetettiin talvella niihin sähköpostiosoitteisiin jotka on annettu sukuseuran sihteerin tietoon. Paperikutsu postitettiin ainoastaan sukuhaarojen yhteyshenkilöille. Huolehtikaa tiedottamisesta keskuudessanne!