Tervetuloa

Ajankohtaista

Sukuseura Marttunen r.y.:n järjestyksessään 16. sukujuhlat vietettiin Heinolan WPK-talon upeissa tiloissa lauantaina 13.8. Kolmen vuoden välein järjestettävät juhlia oli koronan vuoksi jouduttu jo siirtämään kahteen kertaan, ja edellisestä juhlasta oli jo viisi pitkää vuotta. Jälleennäkeminen tapahtui iloisissa tunnelmissa ja lähes 100 hengen vaihtaessa kuulumisia puheesorinaa riitti. Päätimme, että seuraavat juhlat ovat jo kesällä 2023. Sukujuhlasta enemmän sukujuhlat sivustoilla.
Sukukirjaa voi tiedustella mmarttunen@gmail.com. Hinta sukulaisille 10 € ja suvun ulkopuolisille 15 €.
Sukujuhla pidetään Heinolan WPK-talolla lauantaina 8.8.2020. Välittäkää tietoa eteenpäin.
Jäsenmaksu on kolmivuotiskaudelta 2018-2020 30 euroa/aikuinen. Jäsenmaksulla katetaan mm. verkkosivujen kulut sekä tuetaan lasten ja nuorten osallistumista sukuseuran tapahtumiin. Maksu maksetaan Sukuseura Marttunen ry:n tilille: Nordea FI40 1007 3006 1033 32
Viime vuoden elokuun sukujuhlassa esitettiin toivomuksena, että sukuseura selvittäisi mahdollisuutta vierailla suvun hallussa vuosina 1920-1950 olleeseen Vanha-Tuusjärven kartanoon. Vierailu toteutuu lauantaina 16.6. klo 13-16. Alueeseen tutustumisen ja muisteloiden lomassa nautimme pullakahvit. Kustannukset ovat 7 €/hlö, alle 16 v. 4 €/hlö. Ilmoittautumiset 31.5. mennessä mmarttunen@gmail.com. Kahvin voi maksaa etukäteen sukuseuran tilille (Nordea FI40 1007 3006 1033 32) tai paikan päällä käteisellä. Maksaessanne pankkiin, muistakaa mainita viitetiedoissa henkilöiden nimet.
Sukujuhla järjestettiin edellisen juhlan tapaan Metsola Centerin tiloissa kauniissa järvimaisemissa Lahdessa. Osanotto oli ilahduttavan runsasta, osallistujia oli kaikkiaan 112. Suomen itsenäisyyden juhlavuosi näkyi ohjelmassa: aloitimme lipunnostolla ja lippulaululla; päiväjuhlassa kuulimme erittäin kiinnostavan esityksen Marttusen suvun vaiheista itsenäisyyden aikana. Lapsille oli ohjelmaa niin sisällä kuin ukkona. Perinteinen lentopallopelikin saatiin pelattua, vaikka välillä hieman pisartelikin. Sauna ja makkara maistuivat päivän päätteeksi. Kiitokset kaikille osallistujille mukavasta päivästä.
Kaikkien sukuhaarojen toivotaan tallentavan kuvia kotisivuille. Kuvia voi tallentaa joko kaikille julkiselle puolelle tai jäsensivuille salasanan taakse. Oheisessa ohjeessa on kuvattu, kuinka kuvien tallentaminen tapahtuu.
Kokousmuistio löytyy Sukuneuvosto => Sukuneuvoston kokoukset -sivulta.
Mainio pitopaikka, huikeat esitykset, maittava ruoka ja kiitettävä osallsitumisaktiivisuus. Siinäpä menestysresepti onnistuneille sukupäiville. Kiitoksia kaikille osallistuneille, oli mukava tavata lepposiissa kesätunnelmissa! Katsotaan minkälaista ohjelmaa uusi sukuneuvosto saa kehiteltyä lähivuosille. Perästä kuuluu!
RSS ATOM