Tervetuloa

Ajankohtaista

Sukupäivät järjestetään edellisten sukupäivien tapaan upeissa järvimaisemissa Metsola Centerin juhlatiloissa.
Kaikkien sukuhaarojen toivotaan tallentavan kuvia kotisivuille. Kuvia voi tallentaa joko kaikille julkiselle puolelle tai jäsensivuille salasanan taakse. Oheisessa ohjeessa on kuvattu, kuinka kuvien tallentaminen tapahtuu.
Kokousmuistio löytyy Sukuneuvosto => Sukuneuvoston kokoukset -sivulta.
Mainio pitopaikka, huikeat esitykset, maittava ruoka ja kiitettävä osallsitumisaktiivisuus. Siinäpä menestysresepti onnistuneille sukupäiville. Kiitoksia kaikille osallistuneille, oli mukava tavata lepposiissa kesätunnelmissa! Katsotaan minkälaista ohjelmaa uusi sukuneuvosto saa kehiteltyä lähivuosille. Perästä kuuluu!
Tietoa lähestyvistä sukupäivistä ja katsaus sukuneuvoston toimikauteen 2011 – 2014
Tule viettämään hauskaa kesäpäivää sukulaisten kanssa lauantaina 2.8.2014 Alasenjärven rannalla sijaitsevassa Metsola Centerissä. Luonnonkaunis alue tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia myös lapsille ja nuorille. Myös sukupäivien ohjelmassa heidät on otettu huomioon. Toivommekin lapsiperheiden ja nuorten runsasta osallistumista. Sukuseura subventoi lasten ja nuorten osallistumista.
Seuraavat sukupäivät pidetään Heinolassa Seikkailukeskus Saksalassa. Keskuksen tilat laajoine piha-alueineen, rantasaunoineen, kotineen ja pelikenttineen mahdollistavat monipuolisen yhdessäolon. Sukupäivän ohjelmassa otetaan huomioon erityisesti lapset ja nuoret. Tarkempaa tietoa sukupäivistä tulossa alkuvuodesta 2014. http://www.seikkailukeskussaksala.com/Kuvagalleria/index.html
RSS ATOM