Sukukirje 14.5.2012

15.5.2012

Kirjeessä on tietoa mm. seuraavista asioista: * Marttusten liikuntapäivän 11.8.2012 kutsu ja ohjelma * Sukuseuramaksu 30 € maksettava 31.10.2012 mennessä * Asiaa sukuseuran kotisivuista

Hei kaikki Marttusen suvun jäsenet!

Sukuseura Marttunen ry:n sukuneuvosto kutsuu kaikki suvun jäsenet yhteiseen Marttusten liikuntapäivään lauantaina 11.8.2012. Liikuntapäivä vietetään Saksalan seikkailukeskuksessa, Viilajärventie 199, Heinola alkaen klo 1000. http://www.seikkailukeskussaksala.com/.

Liikuntapäivän isäntänä on sukuneuvoston jäsen Juho Orpana (j.orpana@luukku.com, 040-5712091).

Saksalassa on mahdollisuus järjestää monenlaista toimintaa pelkällä perusosallistumismaksulla ja siellä voi osallistua myös maksulliseen toimintaan, joka tilataan etukäteen (esim. lasten ja nuorten köysirataseikkailu, melontaa, Paintball – värikuulapeli: tarkemmin ohjelmasta tämän kirjeen lopussa).

Perusosallistumismaksu kouluikäisiltä ja sitä vanhemmilta on 5 euroa.
Ilmoittautuminen maksulliseen toimintaan tulee tehdä kesäkuun loppuun mennessä maksamalla Sukuseura Marttusen tilille FI40 1007 3006 1033 32 perusosallistumismaksu sekä maksullisen toiminnan osallistumismaksu.

Ilmoittautuminen liikuntapäivään ilman maksullista toimintaa tulee tehdä heinäkuun loppuun mennessä maksamalla Sukuseura Marttusen tilille perusosallistumismaksu. (Ilman ilmoittautumista osallistuminen on myös mahdollista, jos aikataulu yllättäen antaakin siihen mahdollisuuden. Tällöin osallistumismaksu maksetaan paikan päällä.)
Ruokailun Saksalassa kukin osallistuja järjestää omin eväin piknik-tyyppisesti. Saksalassa ei ole myyntipistettä.

Ajo-ohje Saksalaan löytyy täältä http://seikkailukeskussaksala.com/images/ajoohje.jpg

Sukuseuran kotisivujen uutisia -sivulla tiedotetaan heinäkuun alkupäivinä maksullisten ohjelmien toteutumisesta ym.

Sukuseuran jäsenmaksu on sukuseuran kokouksen päätöksen mukaisesti 18 vuotta täyttäneeltä 10 euroa vuodessa. Jäsenmaksu maksetaan kertasuorituksena kaudelta 2012–2014 yhteensä 30 euroa/jäsen Sukuseura Marttusen tilille FI40 1007 3006 1033 32 lokakuun loppuun mennessä (31.10.2012). Viestikenttään maininta jäsenmaksu sekä nimet, keiden jäsenmaksusta on kyse (esim. Jäsenmaksu 60 eur, Anssi ja Ritva Hatakka). Kunniajäsenet ovat vapautettuja jäsenmaksusta.

Sukuseuran kotisivujen osoite on www.sukuseuramarttunen.yhdistysavain.fi
Käy katsomassa, mitä kaikkea sinne on jo saatu laitettua suvusta sekä sukuseurasta. Sivustoilla on kaikille julkinen osuus, lisäksi on ryhdytty kehittämään vain sukuseuran jäsenille tarkoitettuja sivuja. Kullekin sukuhaaralle ollaan luomassa salasanan taakse sivustorakenne, johon sukuhaaran kuvia ja tarinoita voi sisällyttää. Päätös siitä, viekö sivustolle kuvia ja tietoa ja missä laajuudessa on luonnollisesti jokaisella sukuhaaralla. Sukuneuvosto toivoo, että tätä mahdollisuutta hyödynnetään laajasti. Lisää tietoa  kotisivujen uutisia – sivulta.

Lea Pulkkinen, puheenjohtaja, Sähköpostiosoite: puheenjohtaja.marttunen@nic.fi, puhelin: 044-5524892

Anssi Hatakka, sihteeri, Sähköpostiosoite: sihteeri.marttunen@nic.fi, puhelin: 0400-819647

Marttusten liikuntapäivä lauantaina 11.8.2012 Saksalan seikkailukeskuksessa

ALUSTAVA OHJELMA:
10.00    Kokoontuminen
15.30    Suvun sisäiset mittelöt eri lajeissa, tarkentuu paikan päällä

Mahdollisia maksullisia ohjelmia ovat:
Lasten ja nuorten köysirataseikkailu 2-3 tuntia, ryhmäkoko min 8 henkilöä, á 15 eur
Melontaa, kanootin vuokraus, 20 eur / päivä
Paintball – värikuulapeli 16 vuotta täyttäneille, á 40 eur
Mahdollisuus on myös yöpymiseen mökissä tai päärakennuksessa ja saunomiseen rantasaunassa. Lisätietoja saat liikuntapäivän isännältä Juho Orpanalta
Omatoimisia toimintamahdollisuuksia ovat: